Descriere
Descriere
Cel mai performant ulei 15W-40 din Romania!
TRIAX Fleet Supreme 15W-40 Full Synthetic reprezinta ultima generatie de lubrifianti pentru camioane care combina super performanta uleiurilor sintetice cu vascozitatea uleiurilor minerale si este un ulei care nu are echivalent in Romania sau in Europa, indiferent de ce marca de uleiuri luam in considerare. TRIAX Fleet Supreme 15W-40 Full Synthetic cotine un pachet de aditivi unic, brevetat in Ianuarie 2014 in Statele Unite - acest pachet de aditivi contine aditivare specializata pentru optimizarea intervalelor de schimb si rezistenta inegalabila la oxidare, ingrosare si contaminare. Tehnologia utilizata in acest produs este caracterizata de reducerea masiva a uzurii pistoanelor si bielelor, precum si de protectia turbinei. Stabilitatea termica a uleiului previne ingrosarea si transformarea uleiului in calamina pe axul turbinei si pe rulmenti.
Interval de schimb: Produsul este capabil de peste 124.000 km interval de schimb, in regim de autostrada, in motoarele diesel care au cu peste 30 L in baia de ulei.
Intrebarea nu este de ce sa folosesti acest produs, intrebarea corecta este DE CE NU!
TRIAX Fleet Supreme 15W-40 Full Sintetic este recomandat pentru orice camion, inclusiv cele Euro V si Euro VI, echipate cu filtru de particule, diesel oxidation catalyst si EGR - in acelasi timp, oferind aceleasi beneficii si performante, precum si compatibilitate totala retroactiv cu motoarele de camioane Euro IV, III si II din orice an de fabricatie.
Utilizare
TRIAX Fleet Supreme SHD 15W-40 Full Synthetic (Euro 5) se poate folosi in orice camion heavy duty, cu DPF, SCR sau EGR, care, in mod normal, foloseste 15W-40, 5W-30 sau 5W-40. Este in special recomandat pentru camioane care au uzura prea mare pentru a folosi 10W-40, 5W-30 sau 5W-40.
Specificatii si Aplicatii
API CK-4, CJ-4, CI-4 Plus,CI-4, CH-4, SN
ACEA E6, ACEA E7, ACEA E9 issue 2010
MACK EO-M Plus, EO-N Premium Plus, EO-O
Premium Plus 07
CUMMINS CES 20078/20081
VOLVO VDS-4,VDS-3
Global DHD-1
Deutz DQC I-02, DQC II-10, Deutz DQC IV-10 LA
Mercedes Benz P228.31, 228.51
Detroit Diesel DDC93K214, DDC93K215, DDC93K218
Caterpillar ECF-2, ECF-3
JASO DH-2
MTU Type I & II
Man 3275, 3575
Allison C-4
Renault RLD-3
Ford WSS M2C171-E
Iveco
DAF Long Drain
Scania LDF-3, Scania Low Ash
Formulare complet sintetica 100%
Acest produs este fabricat cu tehnologie unica de "placare" a metalelor cu Molybdenum si Boriu
Stabilitate exceptionala la oxidare (ingrosare)
Cu 70% mai buna dispersare si emulsionare a cenusei si depunerilor
Intervale de schimb triple fata de uleiurile minerale standard (Mobil delvac 15W-40, Valvoline All Fleet,etc). Schimbul poate depasi usor 100,000 km
Compatibilitate totala cu orice tip de motoare diesel de camioane, autobuze sau utilaje, inclusiv Euro 5
Stabilitate exemplara a vascozitatii
Pornire instanta la rece, pana la -36 Celsius
Aditivarea de moly si boriu faciliteaza reducerea semnificativa a uzurii
Integritate dubla a peliculei de ulei in sarcina termica si fizica
Performanta globala superioara oricarui ulei 15W-40 din Europa